Monday 9 June 2014

PENGENALAN - PRODUK PENGGANTIAN MAKANAN SHAPE UP

Shape up produk baru dari New Zealand, bagus untuk slimming & awet muda, minum hanya 2 x sehari...ada 4 agen pembakar lemak terutama lemak2 di sekeliling perut, harga retail RM180, mbr price RM150.. 1 tin boleh tahan seminggu...boleh place yr order skrg...hanya ada 2000 tin di Malaysia ..tak perlu pantang carbo



Apa itu shape up?

1.Shape up merupakan makanan tambahan yang di gunakan sebagai makanan gantian (meal replacement ) dalam program pengawalan berat badan setelah anda mendapat berat ideal. Ia juga membantu mengawal kadar metabolisme badan anda agar sentiasa berada dalam keadaan yang OPTIMUM.

2.Mendapatkan semula bentuk badan idaman anda - kalau anda rasa seperti berat badan anda meningkat atau baju/seluar anda mula sendat.. anda HARUS mencuba program 90hari ShapeUp kami untuk mendapatkan semula berat ideal dan bentuk badan IDAMAN anda semula.

3.Sajian makanan yang mudah - ShapeUp boleh di gunakan sebagai sajian makanan pagi/tengahhari/malam anda yang berkhasiat. Tapi anda mungkin memerlukan beberapa tin ShapeUp sebulan untuk anda jadikan ShapeUp sebagai alternatif menu makanan anda

4.Boleh juga di gunakan sebagai set permulaan untuk peserta mula berdiet kerana cara pemakanannya tidak begitu STRICT seperti SD2. Setelah anda berjaya mengurangkan pengambilan karbohidrat dan gula dalam program ShapeUp ini anda pasti mahu mencuba program diet sebenar iaitu KETONE DIET by ALPHA LIPID SD2 di mana penurunan dan pengecilan ukuran/berat badan anda lebih PANTAS dan SELAMAT!

-ShapeUp Boleh di ambil sebagai :
Sarapan Pagi
-sibuk di waktu pagi menyebabkan anda selalu mengabaikan sarapan pagi. ShapeUp jalan penyelesaiannya.

Makan Tengah hari
-Sibuk bekerja sampai takda masa nak makan... sering beli makanan segera seperti Mc'D Ayam Goreng.. Pizza.. Kentang Goreng..
BERHENTI makan makanan segera! Ambil lah ShapeUP!

Makan Malam
-malas masak? nak makan yang ringan ringan je? atau siang hari dah makan banyak ?? ShapeUp pilihan tepat. Sila ambil 2 atau 3 jam sebelum tidur ya..

Cara Penyediaan:

Mudah.. Tuangkan air/susu 250-300ml ke dalam shaker..campurkan 2scoop ShapeUp dan kemudian shake sehingga sebati.. pastikan kandungan nya menjadi pekat dan nikmati ShapeUp anda..

*Ingat!!!... sepanjang pengambilan ShapeUp anda haruslah berlatih/mengawal pengambilan karbohidrat dan gula anda. Pastikan anda mengambil makanan yang rendah karbohidrat dan rendah gula untuk hasil yang lebih efektif.

Pm/inbox/whtsapp : 012 4954622








No comments:

Post a Comment